קטינים ואזרחות פורטוגלית

קטינים ואזרחות פורטוגלית

שינוי החוק לקטינים

החוק של פורטוגל מתייחס אך ורק לקטינים ואיננו מכיל בתוכו קטינים

בשונה מספרד שם מקשים יותר שוב עדיף לעשות דרכון פורטוגלי על פני דרכון ספרדי.

לתזכורת בעקבות ב2015 ספרד ופורטוגל חוקקו חוק מרגש לתיקון העוול ההיסטורי שנעשה ליהדות ספרד בגירוש ספרד.

עבור יהודים רבים מדובר בסגירת מעגל ומעבר לעובדה שנפתחים באותה ההזמדנות השערים של אירופה מדובר במשהו עקרוני וחשוב לקבל את האזרחות שנשללה מאבות אבותם.

לצערנו החוק הנוגע לקטינים עדיין לא תוקן.

אז דרכון פורטוגלי לילדים?

אכן פורטוגל החלה מדיניות מקלה יותר לחוק האזרחות הפורטוגזי שעתיד להעניק אזרחות גם לקטינים ישראלים, אך ורק במידה ולשתי ההורים יש כבר אזרחות פורטוגלית בפועל.

במסגרת שאיפה לתיקון החוק , ממשלת פורטוגל עתידה להכיר בזכותם של קטינים שהם צאצאי הגרוש להתאזרח, צוות איזי נשיונליטי כמובן יעדכן אתכם ברגע שזה יצא לפועל.

אזרחות פורטוגלית לקטינים
אזרחות פורטוגלית

מה היתרונות לכך של דרכון פורטוגלי לילדכם ?

החוק הפורטוגזי פותח את האפשרות ליהודים שהם צאצאי הגירוש  לקבל אזרחות, ועל ידי כך ליהנות מהאפשרויות שמעניקה אזרחות אירופאית.

משפחת שמעוניינות לשלוח את ילדיהם ללמוד לימודים אקדמאים באירופה, יכולים מעתה לעשות את זה בדרך קלה ובטוחה יותר. מה ועוד שאירופה מציעה בכול מרחב שנגן אפשרות למימון לימודים וכן תנאים סוציאלים מלאים. כך שאם הינכם מבקשים למצוא מקום נוח ונחמד לפנסיה, ושגם ילדכם או הנכדים יבואו לבקר ואולי לחיות אתכם תקופה ללימודים , הדבר אכן אפשרי!

אזרחות פורטוגלית זכאות בדיקה
בדיקת זכאות דרכון פורטוגלי

זוג הורים שהוציאו אזרחות או דרכון אירופאי דרך פורטוגל איך זה משפיע לילדים ?

חשוב להבחין בפרט חשוב אם הורה הוציא דרכון פורטוגלי לילד לא מגיע באופן אוטומטי והוא צריך כמובן להתחיל את ההליך לחוד ברגע שיהיה בגיר.

מה שכן כמובן שהילדים שיוולדו בעתיד לאותו הורה יזכה אוטומטית את הילד שנולד לאחר קבלת האזרחות. כך שאם אתם זוג טרי ושוקלים להביא ילדים בקרוב כדאי לכם להתחיל בתהליך

לקבלת דרכון אירופאי בקרוב. הליך של קבלת דרכון טרם לידתם של הילדים למשפחה טרייה תחסוף אלפי שקלים לכל בני המשפחה.

חוק ההגירה הפורטוגלי מאפשר לילד לקבל אזרחות פורטוגלית גם כאשר ההורים קיבלו את האזרחות לאחר שנולד וזאת רק בתנאי ששתי ההורים מחזיקים בפועל באזרחות פורטוגלית שתיהם.

[formidable id=12]

המומלצים
תוכן עניינים
לשיחה עם נציג
מאמרים אחרונים
אירוויזיון 2018 ליסבון

ליסבון על המפה, תחרות האירוויזיון השנה תהיה בלסיבון , 2018 אנחנו מוכנים! האירוויזיון השנה מגיע להפקה מספר 63. האירווויזיון מאורגן מדיי שנה כל פעם במידה

קרא עוד »
הקהילה יהודית ליסבון

ליסבון ליסבון הינה אחת מהערים הדומיננטיות והמשפיעות ביותר בעבר ובהווה של פורטוגל. מדובר בעיר הבירה של פורטוגל אשר מתגוררים בה יותר מחצי מיליון תושבים. כיאה

קרא עוד »
שגרירות פורטוגל טפסים

התורים מתארכים בשגרירות פורטוגל עקב ריבוי בקשות לדרכון פורטוגלי: מדריך למילוי טפסים של שגרירות פורטוגל לדרכון פורטוגלי:   ביצענו עבורכם תרגום מפורטוגזית לעברית, וכן תרגום

קרא עוד »
דילוג לתוכן